Strona główna  >  Przetargi  >  Aktualne

zamówienie na:

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie”

zamawiający: Gmina Osie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ROŚBiGK.271.6.2019.ZP
wartość: Poniżej kwot określonych w przepisach art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 2 sierpnia 2019  10:00
wynik postępowania: Wybrano ofertę nr 2 Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych Wiesław Fryszka ul. Wybudowanie pod Starogard 16, 86-150 Osie za cenę 3,10zł brutto/1 km  



Osie, 24.07.2019 r.

ROŚBiGK.271.6.2019.ZP


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie” .

Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 577956-N-2019 z dnia
2019-07-24 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osie, krajowy numer identyfikacyjny 92351044000000, ul. Dworcowa  6 , 86-150  Osie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 329 540, e-mail admin@osie.pl, faks 523 329 540.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)  Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.osie.pl, www.bip.osie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie .
Numer referencyjny: ROŚBiGK.271.6.2019.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi przez dodatkowego opiekuna do i z Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu na i z zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć tych placówek. Usługa ma być wykonywana środkiem transportu osobowego umożliwiającego przewóz minimum 40 osób. Przewidywana średnio dzienna ilość kursów na trasie wynosi dwa, a przewidywana ilość kilometrów wynosi 140 .W zależności od potrzeb - organizacji zajęć w szkołach w danym dniu ilość kursów i kilometrów może ulegać zmianie. Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym w latach 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022. Koordynatorem przewozów jest Urząd Gminy Osie w imieniu którego działa dyrektor Szkoły Podstawowej w Osiu, który będzie potwierdzać rzeczywistą ilość wykonanej usługi - przejechanych kilometrów oraz będzie nadzorował prawidłowość wykonywanej usługi zgodnie z umową oraz SIWZ. Dowożenie do Szkoły Podstawowej w Osiu oraz Szkoły Podstawowej w Wierzchach na zajęcia szkolne i odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek. Dokładana ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: a) utrzymać w należytym porządku i czystości autobus, b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż, c) ubezpieczyć autobus i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, d) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia, e) oznaczyć autobus na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-09-02   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dysponowanie co najmniej jednym pojazdem z liczbą miejsc siedzących min. 40 /sprawnym technicznie/ przystosowanym do przewozu osób niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (przekazane do Zamawiającego w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacje z sesji otwarcia ofert )

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami 1) koncesja zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
Cena    60,00
Termin płatności    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy tj. ilość kursów lub kilometrów w przypadku gdy nastąpi zmiana organizacji zajęć w szkołach lub trasy przejazdów,
2) Wysokość stawki za 1 km przewozu wraz z opieką na czas przewozu może ulec zmianie w przypadku udokumentowanych zmian cen paliwa lub innych składników cenotwórczych po negocjacji stron zakończonych aneksem do niniejszej umowy jednak nie wcześniej jak po upływie jednego roku od dnia podpisania umowy, a następnie nie częściej jak po upływie jednego roku od ostatniej zmiany ceny.
3) Zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
1) jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), powinny być one oznaczone klauzulą „NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Zaleca się umieszczenie takich dokumentów na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub oddzielnie),
2) Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Zastrzeżenie wykonawcy będzie skuteczne wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże on, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,
3) stwierdzenie w ofercie, że dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa bez dokonania wykazania, nie stanowi podstawy do utajnienia tych dokumentów,
4) wykonawca nie może zastrzec informacji dotyczących : a) nazwy (firmy) oraz adresu wykonawcy, b) ceny oferty, c) terminu wykonania zamówienia, d) okresu gwarancji, e) warunków płatności zawartych w ofercie,
5) zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów i oświadczeń nie stanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o nieuczciwej konkurencji, których wykonawca nie wykazał, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa, spowoduje ich odtajnienie przez Zamawiającego.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:


Wójt Gminy Osie
(-) Michał Grabski


Dokumentacja przetargowa do pobrania:

Ogłoszenie o zamówieniu: Pobierz>>> (712kB) pdf
Ogłoszenie o zmianie zamówienia: Pobierz>>> (433kB) pdf
SIWZ: Pobierz>>> (1069kB) pdf
Zmiana SIWZ: Pobierz>>> (641kB) pdf
Zał. 1 Pobierz>>> (395kB) pdf
Zał. 2 Pobierz>>> (640kB) pdf
Zał. 3 Pobierz>>> (557kB) pdf
Zał. 3a Pobierz>>> (547kB) pdf
Zał. 4 Pobierz>>> (414kB) pdf
Zał. 5 Pobierz>>> (790kB) pdf
Zał. 6 Pobierz>>> (643kB) pdf
Zał. 7 Pobierz>>> (635kB) pdf
Zał. 8 Pobierz>>> (423kB) pdf


========================================


Pytania i odpowiedzi do przetargu:


W odpowiedzi na pytanie z dnia 26.07.2019 r. Zamawiający informuje:

1. Czy Zamawiający przewiduje dokonanie waloryzacji wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w przepisie art. 142 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych?

Odp.:Odpowiedź: Zamawiający w dniu 29.07.2019 r. dokonał zmiany ogłoszenia o zamówieniu oraz zmiany w projekcie umowy , dostępne na stronie zamawiającego www.osie.pl, www.bip.osie.pl , która przewiduje dokonanie waloryzacji wynagrodzenia w przypadkach wskazanych w przepisie art. 142 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych.

2. Zgodnie z projektem umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) w §3 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do pełnego ubezpieczenia przewożonych osób. Czy wystarczającym jest ubezpieczenie pojazdu w zakresie OC i NNW?

Odp.: Wystarczające jest ubezpieczenie pojazdu OC i NNW.


 ==================================================

Osie, 02.08.2019 r.

Dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Nr ROŚBiGK.271.6.2019.ZP w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie ”.



INFORMACJA
z otwarcia ofert



Gmina Osie działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.), przekazuje Wykonawcom informacje z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na :

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie ”

prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego:


I) Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 34 000,00 zł brutto w roku budżetowym 2019

Termin wykonania zamówienia: od 02.09.2019 r. do 30.06.2022 r.

II) Kryterium :

Kryterium I : cena

Kryterium II : Termin płatności


Oferty złożone w wyznaczonym terminie :

1. ARRIVA Bus Transport Polska Sp. z o.o.

Ul. Dąbrowskiego 8-24

87-100 Toruń

Kryterium I : Cena oferty brutto : 5,19 zł / km

Kryterium II : Termin płatności: 30 dni

2. Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych

Wiesław Fryszka


Wybudowanie pod Starogard 16, 86-150 Osie

Kryterium I : Cena oferty brutto : 3,10 zł / km

Kryterium II : Termin płatności: 30 dni


Wójt Gminy Osie

(-) Michał Grabski



=============================================          


Osie, 09.08.2019 r.


Znak sprawy: ROŚBiGK.271.6.2019.ZP    
                 
                           
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na :
„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie ”.

1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1  Prawa zamówień publicznych  Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę złożoną przez Wykonawcę:
Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych
Wiesław Fryszka
Wybudowanie pod Starogard 16, 86-150 Osie
    Kryterium I : Cena oferty brutto : 3,10 zł / km
    Kryterium II : Termin płatności: 30 dni
2. Tryb postępowania:  przetarg nieograniczony
3. Wpłynęły   oferty, które otrzymały punkty w kryterium :
    Kryterium I : cena
    Kryterium II : termin płatności

1. Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych
Wiesław Fryszka
Wybudowanie pod Starogard 16, 86-150 Osie
Kryterium I : Cena oferty brutto : 3,10 zł / km (60 pkt)
Kryterium II : Termin płatności: 30 dni (40 pkt)
Razem: 100 pkt

2. ARRIVA Bus Transport Polska Sp. z o.o.
Ul. Dąbrowskiego 8-24
87-100 Toruń
Kryterium I : Cena oferty brutto : 5,19 zł / km (35,84 pkt)
Kryterium II : Termin płatności: 30 dni (40 pkt)
Razem: 75,84 pkt


Uzasadnienie wyboru: Wykonawca Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych Wiesław Fryszka, Wybudowanie pod Starogard 16, 86-150 Osie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oferta złożona zgodnie z wymaganiami zawartymi  w SIWZ.
    
4. Nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
5. Nie odrzucono żadnego Wykonawcy.
6. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.


Wójt Gminy Osie
(-) Michał Grabski


============================================= 


                                        Osie, 21.08.2019 r.
ROŚBiGK.271.6.2019.ZP


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

„Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie „.

Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie zamówień publicznych pod nr 510174512-N-2019 z dnia
21-08-2019 r.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 577956-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 540156581-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Osie, Krajowy numer identyfikacyjny 92351044000000, ul. Dworcowa  6, 86-150  Osie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 329 540, e-mail admin@osie.pl, faks 523 329 540.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci szkolnych wraz z opieką nad nim podczas przewozu do Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu w roku szkolnym 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 na trasie Osie – Łążek – Pruskie – Wierzchy – Tleń – Osie .
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ROŚBiGK.271.6.2019.ZP

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowozie i odwozie dzieci szkolnych wraz z opieką nad nimi przez dodatkowego opiekuna do i z Szkoły Podstawowej w Wierzchach oraz Szkoły Podstawowej w Osiu na i z zajęć szkolnych zgodnie z planem zajęć tych placówek. Usługa ma być wykonywana środkiem transportu osobowego umożliwiającego przewóz minimum 40 osób. Przewidywana średnio dzienna ilość kursów na trasie wynosi dwa, a przewidywana ilość kilometrów wynosi 140 .W zależności od potrzeb - organizacji zajęć w szkołach w danym dniu ilość kursów i kilometrów może ulegać zmianie. Usługa wykonywana będzie w trakcie trwania zajęć w roku szkolnym w latach 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022. Koordynatorem przewozów jest Urząd Gminy Osie w imieniu którego działa dyrektor Szkoły Podstawowej w Osiu, który będzie potwierdzać rzeczywistą ilość wykonanej usługi - przejechanych kilometrów oraz będzie nadzorował prawidłowość wykonywanej usługi zgodnie z umową oraz SIWZ. Dowożenie do Szkoły Podstawowej w Osiu oraz Szkoły Podstawowej w Wierzchach na zajęcia szkolne i odwożenie będzie się odbywać zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Dyrektorów tych placówek. Dokładana ilość uczniów będzie podana przez Dyrektorów. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt:
a) utrzymać w należytym porządku i czystości autobus,
b) przestrzegać przepisy BHP i p.poż,
c) ubezpieczyć autobus i dzieci na czas przewozów z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi,
d) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia,
e) oznaczyć autobus na czas przewozów, że wykorzystywany jest do transportu dzieci szkolnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie

II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/08/2019

IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 213306.69
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2 w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Transport Samochodowy i Utrzymania Dróg Kołowych , Wiesław Fryszka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wybudowanie pod Starogard 16,
Kod pocztowy: 86-150
Miejscowość: Osie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5.19
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom:  nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:
Cena wybranej oferty jest to cena za 1 km przewozu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Wójt Gminy Osie
(-) Michał Grabski

Odpowiada za treść: Anna Pawlak
Opublikował: Kamila Sękowska (24 lipca 2019, 13:32:09)

Ostatnia zmiana: Kamila Sękowska (21 sierpnia 2019, 12:16:23)
Zmieniono: dodano informację o udzieleniu zamówienia i wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 116

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij